Skippaa
Nämä 6 isoa tekijää erottavat elämäntapamuutoksen ja dieetin toisistaan

Nämä 6 isoa tekijää erottavat elämäntapamuutoksen ja dieetin toisistaan

Olet varmaan nähnyt hurjia muutoskuvia, joissa laihduttajan ulkoinen olemus on muuttunut täysin. Ne ovat todella inspiroivia. Olet myös luultavasti pohtinut sen jälkeen: "Miten ihmeessä he tekivät sen?"

Onneksi samaan lopputulokseen on olemassa monia erilaisia reittejä eikä vain yhtä ainoaa ja oikeaa. Jokaisen täytyy löytää itselleen sopiva tapa polttaa rasvaa.

Onnistunut rasvanpoltto vaatii aina
  • hyviä yöunia
  • riittävän kiireetöntä elämää
  • päättäväistä asennetta
  • pitkäjänteisyyttä
  • ajanhallintataitoja
  • kärsivällisyyttä
  • säännöllistä liikuntaa
  • muutoksia ruokailuun mitä pidemmälle etenet

 

Dieetiksi kutsutaan kokonaisuutta, joka asettaa säännöt syömiselle. Dieetti voi rajoittaa syömistä esim. ruoka-aineiden, määrien, aterioiden, makroravinteiden, kellonaikojen tai viikonpäivien perusteella.

Valitset sitten minkä dieetin tahansa, niin jokaista yhdistää energiavaje - ilman sitä rasva ei voi millään hapettua elimistöstä energiaksi ja rasvasolut tyhjentyä.

Dieettien tarkoitus on polttaa rasvaa nopeammin ja ne ovat aina väliaikaisia ratkaisuja. Dieetistä tulee myös palautua oikeaoppisella tavalla, jotta kiloja ei pääse kertymään takaisin.

Jokainen Minivalmennus sisältää aina ohjeistukset dieetin jälkeiseen palautumiseen.

Dieettien sijaan, pysyvään elämäntapamuutokseen tähtäävät Minivalmennukset rakentavat syömiseen rutiinin, jonka avulla voit saavuttaa pysyvän painonhallinnan. Tällöin painonpudotus ei ole niin nopeaa kuin dieetillä, mutta tulokset ovat todennäköisemmin pysyviä. Tarkoitus on rakentaa koko loppuelämän kestäviä, joustavia ja terveellisiä ruokatottumuksia, jolloin ylimääräiset kilot sulavat kuin itsestään.

Dieetti
  • Vaatii enemmän päättäväisyyttä
  • Rakennetaan dieetin aikaisia rutiineja
  • Paino putoaa nopeammin
  • Valmiit ohjeet joita noudattaa
  • Kestää kuukausia
  • Vaatii palautumisajan, jotta painonpudotus on pysyvää

 

Elämäntapamuutos

  • Vaatii vähemmän itsekuria
  • Rakennetaan kestäviä rutiineja
  • Paino putoaa hitaammin
  • Vaatii enemmän omaa pohdintaa ja soveltamista
  • Kestää vuosia ja vuosikymmeniä
  • Ei vaadi erillistä palautumisaikaa

 

Jos et osaa valita sinulle sopivaa Minivalmennusta, älä huoli.

Avulias asiakaspalvelumme auttaa sinua valitsemaan juuri sinulle sopivan vaihtoehdon, jolla ratkaiset ongelmasi ennätysajassa.

Löydät kaikki Naisten rasvanpolttoon keskittyvät Minivalmennukset täältä
Edellinen artikkeli Näin asiakkaani aineenvaihdunta hyrräsi ennätyslukemilla ja rasvaa paloi suuremmalla ruokamäärällä kuin yleensä on mahdollista
Seuraava artikkeli Epäiletkö aineenvaihduntasi olevan jumissa? Tämän merkin avulla selvität sen varmasti

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät