Skippaa
Tehosta myyntiäsi: Kolme kriittistä tekijää, jotka puuttuvat perinteisistä myyntimenetelmistäsi

Tehosta myyntiäsi: Kolme kriittistä tekijää, jotka puuttuvat perinteisistä myyntimenetelmistäsi

Ymmärrämme, että olette jo kokeilleet erilaisia perinteisiä myyntimenetelmiä, kuten kylmäsoittoja, jatkuvaa some-läsnäoloa ja aktiivista verkostoitumista toivoen löytävänne uusia asiakkaita. Tämä blogikirjoitus keskittyy kuitenkin kolmeen kriittiseen tekijään, jotka näissä menetelmissä usein puuttuvat.

1. Palvelun tuotteistaminen ja vastustamattoman tarjouksen rakentaminen: Kohderyhmällesi räätälöity ratkaisu
Vaikka olette tehneet kylmäsoittoja ja osallistuneet verkostoitumistapahtumiin, menestykseen tarvitaan jotain enemmän. On aika tuotteistaa palvelunne sopimaan markkinassa olevaan kiperään ongelmaan ja juuri tietylle kohderyhmälle. Perinteiset menetelmät eivät välttämättä ole tarpeeksi kohdennettuja vastaamaan juuri heidän tarpeisiinsa.

Tärkeää on luoda vastustamaton tarjous, joka tekee palvelustanne helpon ymmärtää, ostaa ja kuluttaa... ja teille helpon toimittaa. Tämä vastustamaton tarjous on suunniteltava niin, että siitä viestiminen on vaivatonta. Tarjoamme tässä vaiheessa yritysvalmennusta, jossa autamme teitä muotoilemaan palvelunne ja luomaan vastustamattoman tarjouksen, joka ratkaisee kohderyhmänne ongelmat takuun turvin.

2. Markkinointikoneiston rakentaminen: Tavoita oikeat ihmiset oikealla tavalla
Perinteiset somettamisen ja verkostoitumisen lähestymistavat voivat tuntua tehokkailta, mutta ne eivät välttämättä tavoita haluamaanne kohderyhmää tehokkaasti. Tarvitaan tehokasta markkinointikoneistoa, joka kohdentaa viestinne juuri oikeille ihmisille ja viestii heille helposti ymmärrettävällä tavalla.

Hyödynnämme tehokkaita ohjelmistoja ja tekoälyä, jotka mahdollistavat systemaattisen tavan tavoittaa vähintään 1000 uutta henkilöä kuukausittain, jota voimme tarvittaessa nostaa helposti vieläkin suuremmaksi. Lisäksi markkinointikoneistomme muistaa lähestyä niitä henkilöitä, jotka eivät ole vastanneet ensimmäiseen yhteydenottoon. Tässä vaiheessa toimimme markkinointitoimistona, jolloin rakennamme teille tavoitettanne tukevan markkinointikoneiston ja tuotamme teille automaattisesti lämpimiä yhteydenottopyyntöjä.

3. Myynnin valmentaminen: Muuta potentiaaliset asiakkaat uusiksi asiakkaiksi
Vaikka olette saaneet lämpimiä yhteydenottopyyntöjä, on tärkeää varmistaa, että he todella muuttuvat uusiksi asiakkaiksi. Tässä vaiheessa keskitymme myynnin valmentamiseen, joka auttaa teitä kuljettamaan potentiaaliset asiakkaat myyntiputkessa eteenpäin.

Myynnin valmentamisen avulla kehitämme strategioita ja taitoja, jotka auttavat teitä saattamaan liidit kaupaksi. Tavoitteenamme on varmistaa, että mahdollisimman moni liidi kulkeutuu myyntiputkenne alkupäästä loppupäähän asti, jolloin saatte kauppaa.

Yhteenvetona voidaan todeta, että perinteiset myyntimenetelmät, kuten kylmäsoitot, jatkuva some-läsnäolo ja verkostoitumistapahtumat, eivät usein sisällä näitä kolmea kriittistä tekijää. Tarjoamme teille kokonaisen Minivalmennukset-systeemin, joka sisältää kaikki nämä kolme osa-aluetta, ja autamme teitä saavuttamaan näkyviä tuloksia. Emme ole pelkästään yritysvalmentajia, markkinointitoimisto tai myynnin valmentajia. Tarjoamme teille kokonaisvaltaisen systeemin, joka takaa menestyksen.

Käyttämällä systeemiä takaamme sen,että saat investointisi takaisin vähintään kaksinkertaisena tai työskentelemme niin kauan ilmaiseksi kunnes saavutat tavoitteesi.

Reilu peli ja riskitön vaihtoehto sinulle automatisoida uusasiakashankintaa ja keskittyä olennaiseen - uusien asiakkaidesi auttamiseen.

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää? 

👉 Klikkaa nyt tästä linkistä ja tutustu automaation ja tekoälyn maailmaan omin silmin klikkaamalla tästä

Edellinen artikkeli Aika - yksinyrittäjän arvokas resurssi
Seuraava artikkeli Numeroiden merkitys myyntiputken alkupäässä - kaikki mitä sinun täytyy tietää niistä 5 minuutissa

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät