
Näin toimme Heidille yli tuplasti luvatun vähimmäisasiakasmäärän 30 päivän aikana
Heidi otti yhteyttä meihin, kun aiemmat markkinointitoimenpiteet eivät olleet lupauksista huolimatta tuoneet tuloksia uusasiakashankinnassa.
Oli täysin ymmärrettävää Heidin kokevan turhautumista tilanteeseen. Aiemmat markkinointiin sijoitetut sadat eurot olivat pahimmillaan tuoneet vain yhden puhelinsoiton, joka ei johtanut uuteen asiakkuuteen.
Digitaalisessa markkinoinnissa pelkkien näyttökertojen ja klikkauksien esittäminen viikoittaisissa palavereissa on täysin turhaa, jos samaan aikaan yrityksen kassaan ei tule lisää rahaa markkinointitoimenpiteiden avulla.
Annoimme Heidille selkeän lupauksen tuloksista - jos emme pysty toimittamaan hänelle luvattua asiakasmäärää seuraavan 30 päivän aikana, hän ei maksa työstämme mitään.
Reilu peli ja täysin riskitön sijoitus uusasiakashankintaan.
Toimme systeemimme avulla Heidille runsaasti uusia arvokkaita asiakkuuksia, kun osa liittyi samantien kanta-asiakkaaksi.
Lopulta tulijoita oli niin paljon, ettemme saaneet kaikille varattua aikaa ja jouduimme laittamaan kampanjan kesken, koska kalenteri oli miltein täyteen bookattu.
Lopullinen yhteistyömme tulos 30 päivän aikana:
👉 Yli tuplasti enemmän toteutuneita uusia asiakkaita mitä lupasimme 30 päivässä tulevan
👉 4-kertainen määrä luvattuun nähden uusia asiakkaita, jotka halusivat varata ajan
Yhteistyö oli kaikinpuolin onnistunut ja onnistuimme ylittämään tavoitteemme.
Heidi kiteytti tunteen ensimmäisen 2 viikon jälkeen osuvast: "Ei tällaista ole ikinä ennen ollut... nyt alkaa olemaan kalenteri jo täysi 2 viikon jälkeen"
Kiitos Heidi luottamuksesta ja mukavasta yhteistyöstä 🧡
Pikainen kysymys sinulle: Oletko valmis ottamaan vähintään 25 uutta asiakasta lisää seuraavan 30 päivän aikana?
👉 Varaa veloitukseton 30min strategiapuhelu asiantuntijamme kanssa klikkaamalla tästä
Jätä kommentti