Skippaa
Filippa: sarjaennätykset paukkumaan ja omaa harrastusta tukevaa salitreeniä 💪

Filippa: sarjaennätykset paukkumaan ja omaa harrastusta tukevaa salitreeniä 💪

Filippa alotti valmennuksessa 20.01.2021

Filippa haki valmennukseen tavoittelemaan uusia kujeita rasvanpolttoon ja lihaserottuvuuteen. Toisin sanoen, pyrimme muokkaamaan kehoa sporttiseen kuntoon, jo valmiiksi kovasta lähtötasosta. 🔥

Huomioimme samanaikaisen Thai-boxing harjoittelun, jota oli ennen Koronaa suhteellisen paljon viikossa. Aloitimme kohtuullisella treenimäärällä viikossa. Kuitenkin treenisalin mentyä kiinni, mahdollistui suurempi määrä treeniä kuntosalin puolella. 🥊

Otimme huomioon myös henkilökohtaiset tekijät ravinnon ja treenin osalta tavoitteiden suunnittelussa ja asettamisessa, jolloin löysimme yhdessä sopivan tavan seurata kehitystä. 📈

Olemme päässeet nostamaan treenipainoja suuremmiksi, hakemaan parempaa liiketekniikkaa, kumoamaan tuntemattoman ryhmäliikuntaohjaajan suusta lentäneen yleistyksen kyykyn osalta (löysimme Filipan keholle täydellisen tavan kyykätä 😎), opetelleet treenien nousujohteista nostamista ja kevennystä sekä nostaneet penkkipunnerruksessa maksimivoimatasoja.

Filipasta paistaa mieletön avoimuus ja aitous. Tämä on mahdollistanut valmennuksen tarkan kohdentamisen, kun hieman henkilökohtaisimmista asioista ei ole ollut hankala puhua. Näin olemme saaneet rakennettua valmennuksesta juuri Filipalle sopivan, eikä ole tarvinnut esittää mitään, vaan olla oma itsensä. ☺️

Filipan treenitausta ja aiempi tekeminen näkyy myös konkreettisesti salilla. Sopivanlainen sarjojen uupumukseen asti vieminen asteittain enemmän, on mahdollistanut treenipainojen nostamisen. Treenejä on treenipäiväkirjassa säännöllisesti, eikä minkäänlaista pakoilua treeneistä ole tapahtunut - enemmänkin ne ovat toimineet erinomaisena keinona pitää itsestä huolta niin fyysisesti, kuin psyykkisesti, jolloin niitä on tullut kalenteriin myös joulupyhinä ✅

Keskustelut treenin ulkopuolelta ovat olleet todella antoisia ja helposti käykin niin, ettei sarjapalautusajat pysy aina minuutissa 😄

Seuraavaksi otamme kevennysviikon, jonka jälkeen jatkamme vielä samalla ohjelmalla seuraavat 4 vkoa, jonka jälkeen on aika vaihtaa uuteen suunnitelmaan.

Kiitos Filippa luottamuksesta, on ilo tehdä töitä yhdessä ☺️✌️


Avainsanat: Personal trainer Turku kokemuksia Personal trainer Jani Rantala PT turku painonpudotus turku henkilökohtainen valmennus turku
Edellinen artikkeli Oona: kiinteytymistä ja säännöllistä ateriarytmiä & treenejä ✨
Seuraava artikkeli Tekstipalautteita vuodelta 2019-2020

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät