Skippaa
Jessica: 7kg lisää lihasmassaa ja ennätyspainoja salilla! 🔥

Jessica: 7kg lisää lihasmassaa ja ennätyspainoja salilla! 🔥

Jessica aloitti valmennuksen 10.10.2020

Jessica tuli valmennukseen hakemaan lisää lihasmassaa ja varmuutta kuntosaliharjoitteluun. Aiempaa treenitaustaa salilta löytyi jonkin verran, mutta moni asia kaipasi varmistusta ja valmentajan ammattitaitoa treenien suunnittelussa. Alkukartoituksessa kävimme läpi käytettävyyden, treenihistorian, mahdolliset rajoitteet ja tavoitteen. Laadimme veloituksettoman ruokapäiväkirja-analyysin, jonka pohjalta saatiin kartoitettua ruokailuja. Asetimme pienet korjausliikkeet ruokailuissa käytäntöön, jotta keholla on energiaa rakentaa uutta lihasmassaa 🍝

Aloitimme harjoittelun tehokkaalla yksijakoisella ohjelmalla, jonka avulla rakensimme pohjaa tulevaa varten. Kestovoimaa painottava treeniohjelma mahdollisti liikkeiden nopean oppimisen, koska toistoja tuli treeneissä paljon sopivan kokoisilla kuormilla. Harjoittelimme uupumukseen asti treenaamista asteittain ja annoimme keholle aikaa totuttautua uuteen tilanteeseen ⚠️

Tämän jälkeen siirryimme kaksijakoiseen ohjelmaan, lyhyempiin sarjapituuksiin, pidempiin palautusaikoihin ja korkeampaan intensiteettiin. Otimme painotukseen Jessican haluamat lihasryhmät, jolloin pääsimme muokkaamaan kehoa haluttuun suuntaan 📝

Jessican paino nousi miltein 5 kiloa kahdessa kuukaudessa. Osa tästä painosta on tullut kehon sopeutumismekanismien kautta. Lihaksien glykogeenivarastot ovat kasvaneet ja tätä kautta nestettä on sitoutunut kehoon enemmän. Nämä mahdollistavat tehokkaamman ja miellyttävämmän harjoittelun, kun sarjan aikana väsymys ei tule niin nopeasti. Mutta suurin osa on varmasti uutta lihasmassaa. Vauhti on monesti aluksi huima ja kokeneet treenaajat voivatkin olla kateellisia tällaisesta kehitysvauhdista 😉

Jessica on ollut tyytyväinen muutokseen. Peilistä on ollut hieno huomata, miten lihakset ovat alkaneet erottua eri puolilta kehoa. Myös lähipiiri on huomannut muutoksen ja udellut, mistä tämä johtuu 👀 vastauksena on ollut valmentaja ja nousujohteinen harjoittelu. 📈

On ollut ilo suunnitella treenejä, kun tapaamisten välillä itsenäisesti toteutetut treenit ovat menneet mallikkaasti. Jessican innostus treenejä kohtaan on näkynyt niin puheissa kuin teoissa ☺️

Kiitos Jessica luottamuksesta 🌞🌞

Avainsanat: Personal trainer Turku kokemuksia Personal trainer Jani Rantala PT turku painonpudotus turku henkilökohtainen valmennus turku
Edellinen artikkeli Tuukka: 6 kiloa 8 viikossa 🔥
Seuraava artikkeli Juho: painoa alaspäin ja säännöllisyyttä treeneihin ✨

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät