Skippaa
Juho: painoa alaspäin ja säännöllisyyttä treeneihin ✨

Juho: painoa alaspäin ja säännöllisyyttä treeneihin ✨

Juho aloitti valmennuksen 09.10.2020

Juho tuli valmennukseen etsimään lisäpuhtia treeneihin. Treenejä oli tullut vaihtelevasti, joten nyt oli aika ottaa härkää sarvista ja aloittaa säännölliset jumpat 🐂

Alkukartoituksessa selvisi liikkuvuuden osalta osa-alueita, joita lähdettiin ensin avaamaan. Näin saatiin treeni menemään paremmin perille ja vältetään suuremmalla todennäköisyydellä loukkaantumiset nyt ja tulevaisuudessa. Samalla luotiin pohjaa tulevia treenejä varten kestovoiman rakentamisella, joka mukavasti virittää mitokondrioiden toimintakykyä, lisää hiusverisuoniston määrää ja vahvistaa lihasjännekompleksia tulevaisuuden kovempia kuormia varten. 💪

Tämän mesosyklin jälkeen siirryttiin raskaiden moninivelliikkeiden kimppuun lyhyemmällä sarjapituudella, kovemmalla intensiteetillä ja pidemmillä palautusajoilla. Tämän jakson jälkeen vielä lisättiin treeniin toiminnallinen osuus, jotta saadaan myös rasva-aineenvaihduntaa tehostettua. Unohtamatta kovasykkeisen liikunnan terveysvaikutuksia. 🔥

Juho on ollut aktiivisella otteella mukana valmennuksessa. Kerran ratkottiin tunnin verran ravintoasioita, mutta muuten ollaan yhdessä treenattu pilke silmäkulmassa, nousujohteisesti kokoajan kovempaa. Niin kuin Juho tänään heitti raskaan toiminnallisen osuuden jälkeen, kun kuuli, että se osuus tulee helpottamaan tulevaisuudessa kun kunto kasvaa "nojoo mut sit kun se helpottaa, niin sit sä lisäät vastusta" 😄 eli mennään nousujohteisesti kohti kevyttä viikkoa, niin saadaan kunto kasvamaan 💪

Juholla on hieno ja realistinen asenne tehdä töitä, mikään kun ei tapahdu yhdessä yössä. Pienillä vaiheittain tapahtuvilla muutoksilla on kuitenkin iso merkitys lopputuleman kanssa, kun ajan annetaan kulua vaikka vuoden verran. 📅

Juhon istumatyö on huomioitu valmennuksessa, eli olemme päässeet avaamaan erityisesti takareisiä, pakaraa, lonkankoukistajia ja niskoja. Vahvistamaan selkää kokonaisuudessaan, keskivartaloa ja olkapäiden takaosaa. Selkäkivut ovat helpottaneet, mikä on upee juttu. ✌️

Tästä on hyvä jatkaa. Kiitos luottamuksesta Juho ☺️

Avainsanat: Personal trainer Turku kokemuksia Personal trainer Jani Rantala PT turku painonpudotus turku henkilökohtainen valmennus turku
Edellinen artikkeli Jessica: 7kg lisää lihasmassaa ja ennätyspainoja salilla! 🔥
Seuraava artikkeli Ville: -6kg rasvaa lihasmassa säilyttäen 👉

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät