Skippaa
Maria: lisää leukoja ja pistoolikyykkyyn toistoja 💪

Maria: lisää leukoja ja pistoolikyykkyyn toistoja 💪

Maria aloitti valmennuksen 06.09.2019

Marialla on taustaa tavoitteellisesta liikunnasta, mutta itsehankittu tieto treenaamisesta kaipasi hieman lisäystä uusien tavoitteiden metsästämisessä. Kun lähtölaukaus oli ammuttu, ampaisimme hakemaan tekniikkaa ja voimaa pistoolikyykyn ja leuanvedon onnistumiseen. Tätä varten työkalupakista otettiin esiin spesifiä maksimivoimaharjoittelua ottamalla osatoistot ja eri liikevariaatiot mukaan, jotka tukevat näiden liikkeiden onnistumista. Koska voima on aina spesifiä, teemme näitä liikkeitä jo heti alkuun, mutta avustettuina. Myöhemmin on tulossa myös nopeusvoimaharjoittelua, ellei liikkeet onnistu jo ennen sitä 💪

Mariasta paistaa kova tekemisen meininki ja koutsina erottaa selkeästi heti alkuun, että kyseessä on edistynyt liikkuja. Sarjojen irtiottokyky on jo valmiiksi hyvällä tasolla, mutta tätäkin lähdetään jalostamaan vielä 🔥 Maria on innoissaan uudenlaisesta tekemisestä, mutta lisäsimme treeniohjelmaan myös bodaustyylistä treeniä, josta Maria erityisesti pitää - kuitenkaan sotkematta maksimivoimahermotusta. Tämä on erityisen tärkeää, koska paras treeniohjelma on sellainen, joka yksinkertaisesti tulee tehtyä ollen just sulle ja sun tavoitteisiin sopiva sekä mieleinen tehdä läpi 👊

Tätä tavoitetta on antoisaa jahdata yhdessä, kiitos Maria 😊

Avainsanat: Personal trainer Turku kokemuksia Personal trainer Jani Rantala PT turku painonpudotus turku henkilökohtainen valmennus turku
Edellinen artikkeli Matias: Lisää lihasmassaa ja keinoja riittävän ruokamäärän syömiseen 👌
Seuraava artikkeli Janina: liikunnan ilon löytämistä ja tehokas alku käyntiin 😊

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät