Skippaa
Matias: Lisää lihasmassaa ja keinoja riittävän ruokamäärän syömiseen 👌

Matias: Lisää lihasmassaa ja keinoja riittävän ruokamäärän syömiseen 👌

Matias aloitti valmennuksen 03.10.2019

Matias tuli valmennukseen takomaan lisää lihasmassaa 💪 lähdettiin heti luomaan pohjia tulevaa varten keskittymällä pitkiin sarjapituuksiin, lyhkäisiin palautuksiin, lihastuntumaan ja koko kropan treenaamisen pari kertaa viikossa. Ei taloakaan rakenneta ilman perustuksia, joten tätä vaihetta ei kannata skipata 🏠 tämä valmistelee kroppaa ja mieltä kohti tulevia korkeamman intensiteetin, pidempien palautumisaikojen ja lyhyempien sarjapituuksien treeniä varten, joka on sitä hypertrofista (lihasmassaa kasvattavaa) treeniä parhaimmillaan 💯
Samalla suunnattiin öögät kohti ravintoa - pienillä muutoksilla saatiin lisää energiaa koneeseen, vaikka syöminen ei aina ole helppoa kiireisessä arjessa. Matias on tsempannut tämän suhteen hyvin ja se myös näkyy! 💪 Elopaino on lähtenyt nousemaan, yhdessä treenipainojen kanssa.

Lihaskireyksiäkin löydettiin - suunnattiin liikkuvuustreeniä tälle osastolle ja nyt näyttäisi siltä, että paikat lähtee aukeamaan!

Viikon päästä laitetaan uusi vaihde silmään, kun treeniohjelma muuttuu kunnon bodaustreeniksi🔥

Matiaksella tsemppi on ollut kohdallaan, eikä sarjoja ole jätetty kesken kertaakaan. Kehonmuokkaus tavoitteena - oli se lihasmassan lisääminen tai rasvamassan vähentäminen - on aina ollut meikäläiselle sitä mielekkäintä asiakaskuntaa, koska samaa polkua on tullut kuljettua itsekin jo kohta 15 vuoden ajan 😊 kiitos Matias luottamuksesta, että valitsit meikäläisen Campussportin loistavien personal trainereiden joukosta! 🙌

Avainsanat: Personal trainer Turku kokemuksia Personal trainer Jani Rantala PT turku painonpudotus turku henkilökohtainen valmennus turku
Edellinen artikkeli Anni-Mari: Lisää lihasmassaa ja vähemmän rasvamassaa 🔥
Seuraava artikkeli Maria: lisää leukoja ja pistoolikyykkyyn toistoja 💪

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät