Skippaa
Tuukka: 6 kiloa 8 viikossa đŸ”„

Tuukka: 6 kiloa 8 viikossa đŸ”„

Tuukka aloitti valmennuksen 14.10.2020

Tuukka haki valmennuksesta tukea rasvanpolttoon. ItsenĂ€inen harjoittelu kuntosalilla oli jo tuttua puuhaa, joten otettiin vain ruokavalio parempaan syyniin. Tavoitteena oli lĂ€hteĂ€ polttamaan rasvaa mahdollisimman suurella ruokamÀÀrĂ€llĂ€, jotta energiaa jĂ€isi myös arkeen. Salin lisĂ€ksi viikkoon kuului myös Jenkkifudis-treenejĂ€, joten kulutus oli suht korkealla. đŸ”„

Aluksi kartoitettiin aineenvaihdunnan tilaa aloittamalla makrojakaumalla, jossa oli huomioitu kehonkoostumus ja kulutus. TĂ€stĂ€ lĂ€hdettiin sÀÀtĂ€mÀÀn viikkojen kuluessa makrojakaumaa niin, ettĂ€ se huomioi myös adaptiivisen termogeneesin vaikutuksen, joka hiipii ajan kanssa mukaan sekoittamaan pakkaa. Jotta treenitehoa saatiin pidettyĂ€ yllĂ€, pidettiin loppua kohti myös glykogeenitankkaus. 🍞

Tuukka onnistui dieetissĂ€ hyvin. Rasvaa paloi mukavasti ja itsekuri hiotui dieetin edetessĂ€. Dieetti toteutettiin kokonaan etĂ€nĂ€, vain sĂ€hköpostin vĂ€lityksellĂ€. ✍

TĂ€stĂ€ on hyvĂ€ jatkaa esim. lihasmassan rakennusta tai kehittÀÀ maksimivoimatasoja. Kevyempi kehonpaino yhdistettynĂ€ suurempaan maksimivoimatasoon parantaa suorituskykyĂ€ myös Jenkkifudiksessa, jos tavoite on olla mahdollisimman nopea ja ketterĂ€. Toisaalta taas lisÀÀntynyt lihasmassa tuo eri ominaisuuksia, joista voi hyötyĂ€ lajissa. đŸ’Ș

Kiitos Tuukka luottamuksesta ja tsemppiĂ€ tuleviin treeneihin ja peleihin! 😎💯


Avainsanat: Personal trainer Turku kokemuksia Personal trainer Jani Rantala PT turku painonpudotus turku henkilökohtainen valmennus turku
Edellinen artikkeli Miniluento: kehittÀvÀn harjoittelun perusteet
Seuraava artikkeli Jessica: 7kg lisÀÀ lihasmassaa ja ennĂ€tyspainoja salilla! đŸ”„

JÀtÀ kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentÀt