Skippaa
Ville: -6kg rasvaa lihasmassa säilyttäen 👉

Ville: -6kg rasvaa lihasmassa säilyttäen 👉

Ville aloitti valmennuksen 08.10.2020

Ville tuli valmennukseen hakemaan lisää lihasmassaa. Aiempi jääkiekkotausta ja siellä tapahtunut fysiikkaharjoittelu oli luonut hyvää pohjaa oikeaoppiselle tekemiselle. Tämän lisäksi oma harrastuneisuus ja kiinnostus kuntosaliharjoittelua kohtaan oli tuonut paljon tietoutta treenaamisesta. Nyt kaivattiin enää systemaattista, hyvin perusteltua, jaksotettua ja yksilöityä ohjelmoimista treeneihin ja syömiseen.

Villen tavoitteena on nousta kehonrakennuslavoille Classic bodybuildingissa. Tästä syystä harjoittelussa on otettava huomioon kehon vahvuudet ja heikkoudet eri lihaksien suhteen. Lajissa arvostetaan tasaisesti vahvaa fysiikkaa, jolloin eri lihaksien tulee olla sopusuhtaiset suhteessa toisiin. 🥇

Jotta nämä vahvuudet ja heikkoudet tulisivat paremmin esille, poltettiin ensin välidieetillä kehon rasvamassaa pienemmäksi. Maltillisella kalorivajeella saadaan treeniteho pidettyä mahdollisimman korkealla, aineenvaihdunta mahdollisimman ripeänä ja palautuminen optimoituna tilanteeseen nähden. 🔥

Kuvien välillä on ~6kg, joka vaikuttaisi olevan suoraan rasvamassasta. Kehon lihasmassaa säästettiin, eikä aiempi kova työ valunut hukkaan. Välidieetti on syytä pitää riittävän lyhyenä, jotta aikaa jää enemmän kehityskaudelle. Kisadieetti tulee olemaan sitten pidempi ja haastavampi rupeama. 📅

Ville suoriutui dieetistä erinomaisesti. Aktiivinen työ ja paljon kuluttava arki ei ollut este dieetin läpiviemiselle. Treeneissä näkyy Villen erinomainen irtiottokyky, jolla tarkoitetaan sarjojen riittävän kovaa intensiteettiä. Monesti tämä on sellainen taito, joka erottaa kovaa tuloksia tekevät muista. 💯

Kiitos Ville luottamuksesta ja jatketaan hommia kehityskaudella. Tulossa seuraavaksi lisää lihasta latseihin, käsiin ja takaolkapäihin. 😎💪


Avainsanat: Personal trainer Turku kokemuksia Personal trainer Jani Rantala PT turku painonpudotus turku henkilökohtainen valmennus turku
Edellinen artikkeli Juho: painoa alaspäin ja säännöllisyyttä treeneihin ✨
Seuraava artikkeli Henri: Lisää lihasmassaa ja vähemmän rasvamassaa 🔥

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät