Skippaa
Moni ajaa huomaamattaan aineenvaihdunnan jumiin jolloin painonpudotus tyssää - näin vältät sen

Moni ajaa huomaamattaan aineenvaihdunnan jumiin jolloin painonpudotus tyssää - näin vältät sen

Törmään tähän jatkuvasti asiakastyössä:

"Olen syönyt nyt reilusti vähemmän, jotta laihtuisin... ensiksi kilot lähtivät, mutta nyt paino ei liiku mihinkään, vaikka söisin kuinka vähän tai tekisin mitä"

Oletko ollut tässä tilanteessa?

Jos olet tuossa tilanteessa tällä hetkellä syöden enää vain aivan pikkuriikkisen pieniä annoksia ja sinusta tuntuu, ettet voisi edes vähempää enää syödä:

Stop, seis!

Pysäytä tuo liian vähän syöminen välittömästi.

Teet nimittäin itsellesi paljon hallaa tietämättäsi.

Aineenvaihduntasi mukautuu tuohon pieneen ruokamäärän ja se tarkoittaa sitä, että elimistösi kuluttaa asteittain vähemmän, jotta se selviäisi tuolla pienellä ruokamäärällä mahdollisimman pitkään elossa.

Tuosta syystä et laihdu enää pienelläkään ruokamäärällä.

Meidän täytyy taistella tuota tapahtumaa vastaan ja välttää se kaikin keinoin.

Vain näin voimme tehdä kehosi kanssa yhteistyötä, kun ymmärrämme sen toimintaa rasvanpoltossa, emmekä joudu taistelemaan "tuulimyllyjä vastaan".

Nimittäin ainoa oikea keino tuossa tilanteessa on syödä asteittain enemmän, jotta pystyt aktivoimaan aineenvaihduntaasi, jolloin elimistösi myös kuluttaa enemmän.

(tämä voi olla hankalaa, jos omat pelkosi lihoamisesta estävät sinua toimimasta)

Syömällä asteittain enemmän pystyt pitämään pienen tauon rasvanpoltosta ja nostamaan aineenvaihduntasi tilaa ylöspäin.

Se tarkoittaa sitä, että kulutat myös enemmän kilokaloreita päivän aikana.

Kun kulutat enemmän, pystyt polttamaan rasvaa suuremmalla ruokamäärällä kuin aikaisemmin.

Jos jatkaisit liian pienen ruokamäärän syömistä, elimistösi pitää kynsin ja hampain kiinni rasvarastoista.

Lisäksi se on myös terveydelle todella haitallista.

Kaiken kukkuraksi se voi ajaa aineenvaihduntasi niin jumiin, että sen herättäminen horroksesta voi vaatia jopa puolen vuoden, ellei vuodenkin suunnitelmallisen työn.

Jos aineenvaihduntasi on riittävän jumissa, et pysty käytännössä polttamaan rasvaa tehokkaasti, vaikka sinulla olisikin reilusti ylipainoa.

Olen tosissani.

Rasvanpoltto täytyy aloittaa aina riittävästä ruokamäärästä ja vähentää ruokamäärää vain sen verran kuin on tarpeen rasvan palamiseksi.

Tätä vähentämistä tulee tehdä tietoisesti riittävän monta kertaa, mutta lopulta tarvitset joko rasvanpolttotauon tai sitten jos olet tyytyväinen tuloksiin, voit keskittyä vain painon pois pitämiseen.

Kun vähennät ruokamäärää vain sen verran kuin on tarpeen energiatasosi pysyvät hyvinä ja jaksat myös arjessa ja treeneissä, samalla kun rasva jatkaa palamistaan.

Siksi valmennuksessa varmistan aina asiakkaideni aineenvaihduntasi terveen tilan ennen kuin ryhdymme polttamaan rasvaa.

Haluaisitko syödä just sulle sopivan määrän ruokaa, jotta poltat tehokkaasti rasvaa ja optimoit energiatasojasi?

Täytä nopea ja helppo valmennushakemus ja katsotaan voisimmeko auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi! 🔥


>>Pääset täyttämään hakemuksen klikkaamalla tästä<<

Edellinen artikkeli Miten saada motivaatiota terveellisemmän elämän aloittamiseen?
Seuraava artikkeli Reseptikirja täynnä maukkaita, mutta rasvaa polttavia reseptejä

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät