Skippaa
9 vinkkiä suhteen rakentamiseen sähköpostilistasi kanssa

9 vinkkiä suhteen rakentamiseen sähköpostilistasi kanssa

Jos olet lukenut aiempia blogipostauksia tiedät sähköpostimarkkinoinnin olevan erityisen tehokas työkalu vielä tänäkin päivänä. Kun olet alkanut rakentamaan omaa listaa, seuraava askel on rakentaa suhde, joka tekee listasta kannattavan. Alla on 9 vinkkiä, joiden avulla saat prosessin käyntiin.

1. Tilaamatta jättämiset ovat hyvä asia.

Ainoa tapa, jolla et saa listallesi peruutettuja tilauksia, on se, ettet koskaan lähetä heille. Kaikki eivät pidä persoonallisuudestasi tai kirjoitustyylistäsi. Ne, jotka eivät pidä, eivät koskaan seuraa suosituksiasi, joten ei ole suuri menetys, jos he peruvat tilauksen.

 

2. Ole oma itsesi

 

Anna persoonallisuutesi näkyä listallasi. Ihmiset ostavat sinulta, koska he luottavat sinuun. Jos yrität olla jotain, mitä et ole, se näkyy listallasi, etkä koskaan saa luottamusta aikaan.

 

3. Ole informatiivinen

 

Varmista, että toimitat laadukasta tietoa listallesi. Vaikka esittelisitkin myytävää tuotetta, varmista, että toimitat myös tietoa. Luo ongelma ja tuotteesi ratkaisuksi, mutta anna tilaajiesi myös oppia jotain aiheesta, vaikka he eivät olisikaan kiinnostuneita tuotteesta.

 

4. Pysy aiheessa

 

Jos listasi käsittelee jälkiruokia, sen pitäisi olla sähköpostisi aiheena. Älä lähetä markkinointivinkkejä jälkiruokalistallesi tai jälkiruokia markkinointivinkkilistallesi. Kyllä, voi olla muutamia, jotka ovat kiinnostuneita molemmista (olen yksi niistä ja minulla on molempien tyyppisiä listoja), mutta henkilö on ilmoittautunut tiettyä aihetta varten, ja rikot luottamusta, jonka luomiseksi olet tehnyt niin kovasti töitä.

 

5. Rajoita sähköpostien sisältöä

 

Useiden kohteiden lähettäminen listallesi voi olla heille erittäin hämmentävää, eikä se koskaan saa sinua saamaan haluamaasi toimintaa. Varmista, että jokaisessa sähköpostiviestissäsi on kehotus toimia. Älä koskaan jätä tilaajaasi miettimään, mitä halusit hänen tekevän.

 

6. Aina on syy

 

Tämä sopii yleensä yhteen numeron 5 kanssa. Varmista, että lähettämällesi sähköpostille on syy. Jos sinulla on tarkoitus, ihmiset lukevat sitä mieluummin. Jos heillä ei ole aavistustakaan siitä, mikä on sähköpostisi syy, he lopettavat nopeasti kaikkien sähköpostiesi lukemisen.

 

7. Seuraa, mikä toimii

 

Seuranta on ainoa tapa tietää, mitkä sähköpostiviestit toimivat ja mitkä eivät. Näin voit parantaa listallesi lähettämiäsi sähköposteja. Muista, että sähköpostisi ainoa tarkoitus on saada sinut klikkaamaan myyntisivulle. Jos se tekee sen, se on onnistunut riippumatta siitä, myytkö tuotetta vai et. Tuotteen myynti riippuu myyntisivusta.

 

8. Käytä yhteystietoja

 

Rakennat suhdetta, joka perustuu luottamukseen. Kerro ihmisille, kuka olet ja miten sinut tavoittaa.

 

9. Ole reagoiva

 

Jos saat sähköpostia tilaajalta, vastaa siihen. Se auttaa rakentamaan luottamusta, joka on välttämätöntä asiakkaan luomiseksi. Ihmiset ostavat niiltä, joihin he luottavat.

 

Nämä vinkit auttavat sinua rakentamaan suhdetta, joka on tarpeen kannattavan listan rakentamiseksi.

Edellinen artikkeli Suosittelu voi kasvattaa liiketoimintaasi tehokkaasti
Seuraava artikkeli 7 yksinkertaista askelta, joilla saat enemmän irti päivästäsi

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät