Skippaa
Bonukset: Miten nostaa tuotteiden arvoa ūüŹÜ

Bonukset: Miten nostaa tuotteiden arvoa ūüŹÜ

Olipa kyseessä sitten omien tuotteiden luominen ja myyminen, jälleenmyyntioikeuksien ostaminen tai muiden ihmisten tuotteiden uudelleenbrändäys, lisäarvon lisääminen bonuksilla on hyvin käytetty taktiikka esim. affiliate-markkinoinnissa. Miksi? Koska hyvä bonus on pätevä, rehellinen ja todella tuo lisäarvoa mihin tahansa tarjoukseen. Ehkä tärkeintä on se, että se saa asiakkaan ajattelemaan, että ostamatta jättäminen olisi erittäin epäviisas päätös.

 

Haasteena on, että lähes kaikki markkinoijat käyttävät bonuksia, joten asiakkaat ovat väsyneitä hypeen. Sinun on tarjottava heille bonuksia, jotka todella tuovat lisäarvoa tuotteellesi, ja tarjottava niitä oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja oikealla tavalla.

 

Esimerkkejä hyvistä bonuksista ovat:

 

  • Tuotteesi on e-kirja siit√§, miten ostaa k√§ytetty auto, ja bonuksesi on raportti siit√§, miten tarkistaa, onko ajoneuvo vaurioitunut.

 

  • Tuotteesi on ohjelmisto, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan vastavuoroisten linkkien hankkimista, ja bonuksesi on raportti siit√§, miten luoda hakukoneoptimoitu verkkosivuston otsikko, kuvaus ja avainsanat.

 

Todellista arvoa tuova bonus:

 

  • voidaan k√§ytt√§√§ v√§litt√∂m√§sti ja se liittyy suoraan tuotteeseesi.

 

  • tarjoaa motivaatiota, joka vastaa uutiskirjeen tilaamiseen tai tuotteen ostamiseen liittyv√§√§ motivaatiota, ja sen tarkoituksena on lis√§t√§ t√§t√§ motivaatiota, ei v√§hent√§√§ sit√§.

 

  • voit asettaa hinnan tuotteelle, jonka muut antavat ilmaiseksi.

 

Bonuksen oikea sijoitus on:

 

  • v√§litt√∂m√§sti ennen kuin mahdollinen asiakkaasi tekee viimeisen klikkauksen myynnin loppuun saattamiseksi. T√§m√§ poistaa viime hetken ep√§r√∂innin ja vahvistaa sit√§, mit√§ pyyd√§t tuotteestasi.

 

Tässä on esimerkkejä sopivista ilmaisista bonuksista:



1. Fyysinen tuote

 

Jos myyt fyysistä tuotetta, voit helposti lisätä ilmaisen näytteen tai ilmaisen lahjan. Mikä tahansa, jossa on logosi, url-osoite ja/tai yhteystiedot, muistuttaa asiakasta palaamaan verkkosivustollesi.



2. Erityiskertomus

 

Tiivistetyssä muodossa oleva tieto, joka liittyy tarjoamaasi tuotteeseen ja josta olisi paljon hyötyä asiakkaalle, on loistava bonus. Jos tuotteesi on tietoa siitä, miten jokin asia tehdään, bonuksesi voi olla yksityiskohtainen kuvaus jostakin osa-alueesta. Opt In Master Course -kurssin lisäbonus olisi esimerkiksi raportti, jossa kerrotaan, miten saat parhaan hyödyn irti suosikkiliikennevaihdoista tai turvalistoistasi, tai miten kirjoitat hyvän sähköpostimainoksen.



3. Resurssiluettelo

 

Kokoa luettelo henkilökohtaisesti suosittelemistasi resursseista, verkkosivustoista, kirjoista ja myyjistä, jotka auttavat listasi kasvattamisessa ja menestyksekkään liiketoiminnan harjoittamisessa. Voit laatia tämän myös PDF-tiedostona tai luoda verkkosivuillesi salasanalla suojatun alueen, johon listasi pääsee käsiksi.

 

4. Tarkistuslista

 

Onko olemassa tarkistuslistoja, jotka sopisivat hyvin yhteen tarjoamanne kanssa? Jotka auttavat ihmisiä tekemään paremmin tai helpommin sen, mitä opetat heitä tekemään? Päivittäisen liikenteenvaihtosurffauksen aikataulun tai viikoittaisen verkkosivuston edistämistoiminnan tarkistuslista auttaisi listasi jäseniä hoitamaan liiketoimintaansa tehokkaammin. Yleinen kysymys, jonka saan, on, käytätkö todella kaikkia OMC:n resursseja? Vastauksesi tähän voisi olla tarkistuslistasi siitä, mitä käytät.

 

5. Artikkelikokoelma

 

Suosikki tapani mainostaa sivustoani ja lisätä arvokasta sisältöä on kirjoittaa artikkeleita ja lähettää ne artikkelihakemistoihin ja verkkosivuilleni. Luettelosi artikkelihakemistoista tai kokoelma 10 parhaasta artikkelistasi olisi arvokas bonus e-kirja.

 

 

6. Työkirja

 

Laadi erillinen opas, joka auttaa listan jäseniä tekemään tehtäviä, pysymään aikataulussa ja dokumentoimaan edistymistään. Työkirja on jotain, jonka ihmiset tunnistavat ja arvostavat, koska se antaa vaiheittaista opastusta ja mitattavissa olevia tuloksia. Tämä olisi askel ylöspäin tarkistuslistasta.

 

 

7. Valmennustilaisuus kanssasi

 

Konsultointi on hyvä lisä useista syistä. Ensinnäkin se auttaa sinua tutustumaan listasi jäseniin, ja heidän kysymyksensä auttavat sinua päättämään, mihin suuntaan verkkosivustosi tulisi kehittyä. Toiseksi se on loistava tilaisuus lisätä backend-myyntiä ilmaistuotteisiisi. Jos he esimerkiksi arvostavat tarjoamaasi valmennusta, he saattavat olla kiinnostuneita ostamaan e-kirjan, joka laajentaa tätä tietoa.


Ei liene yllätys kuulla, että negatiivinen ajattelu on yksi syy alisuoriutumiseen. Elämäsi rakentuu minäkuvallesi, ja se riippuu siitä, mitä sanot itsellesi. Kun valitset (ja valitset) negatiivisen ajattelun, päätät uskoa kyvyttömyyteesi pikemminkin kuin mahdollisuuksiisi. Mutta se ei koske vain sinua!

 

Elämässäsi on paljon ihmisiä, jotka ovat valmiita, halukkaita ja innokkaita levittämään syitä siihen, miksi asiat eivät vain toimi. Tai miksi et vain pysty saavuttamaan sitä, mitä toivot. Valitettavasti perhe ja ystävät voivat olla pahimpia syyllisiä! Heistä löytyy aina joku, joka mielellään kertoo sinulle, miksi tulet epäonnistumaan. Miksi se ei onnistu?

 

On kuitenkin tärkeää ymmärtää, että toisinaan läheisesi ovat ensimmäisiä, jotka sataa negatiivista sadetta unelmiesi päälle, koska he haluavat suojella sinua epäonnistumiselta. Joskus he saattavat pelätä, että kehityt, kasvat ja jätät heidät taaksesi. Toisen negatiivisissa ajatuksissa on aina syvä pelko taustalla.

 

Tärkein asia, jonka voit tehdä välttyäksesi alisuoriutumiselta, on oppia suojautumaan naysayersilta. Muiden ihmisten mielipide sinusta ei kuulu sinulle! Minulla ei ole aavistustakaan, kuka tuon on alun perin sanonut, mutta se osuu oikeaan. Sen sijaan, että ottaisit huomioon, mitä muut sanovat, keskity oppimaan, miten kehittää sisäistä voimaa, jota tarvitaan unelmiesi saavuttamiseen.

 

Muiden ihmisten negatiiviset viestit voivat vaikuttaa sinuun vain, jos annat niiden vaikuttaa. Opettele torjumaan ne. On aika tulla vahvemmaksi siinä, kuka olet ja mitä edustat. Ennen kuin puutut muihin, on kuitenkin tärkeää, että puutut itseesi, jos haluat välttää alisuoriutumisen. Mitä ajattelet itsestäsi juuri nyt ja miten se vaikuttaa tavoitteidesi saavuttamiseen?

 

Tietoisuus, tunnustaminen ja hyväksyminen ovat avainasemassa, kun haluat muuttaa mielessäsi pyöriviä negatiivisia keskusteluja.

 

Tunnusta, että sinulla on täysi valta itseesi ja ajatuksiisi. Monet ihmiset uskovat, että asia on päinvastoin. He esittävät lausuntoja, kuten "En voi sille mitään, olen aina ajatellut näin". Todellinen totuus on kuitenkin se, että sinä voit sille mitään. Itse asiassa, jos tavoitteenasi on välttää alisuoriutumista, sinun on pyrittävä siihen, ettet vain pysäytä sitä, vaan muutat myös ajattelutapojasi!

 

Kun olet tilanteessa, jossa ihmiset voivat sanoa mitä haluavat ilman, että annat sen vaikuttaa siihen, mitä ajattelet itsestäsi, elämästäsi tulee rauhallisempaa ja varmempaa kuin se voi koskaan olla.

 

Kysymys kuuluu: "Aiotko antaa ihmisten sanojen olla syy siihen, että saavutuksesi jäävät vajaiksi?".

 

Onko toisten mielipide tärkeämpi kuin mielipide, jonka itse pidät itsestäsi? Oletko valmis puuttumaan päässäsi pyörivään negatiiviseen ajatteluun (tässä vinkki! Jos kuulet itsesi ajattelevan negatiivisia puheita, huuda - joko ääneen tai päähäsi - "peruuta" ja käännä se sitten johonkin myönteisempään).

 

Jos ajattelet isommin, haluat enemmän ja työskentelet saavuttaaksesi jotain, voit joutua kielteisten viestien kohteeksi työtovereilta, perheeltäsi, ystäviltäsi ja jopa täysin tuntemattomilta, koska useimmat ihmiset pitävät vallitsevasta tilanteesta. Mutta kun sinulla on vahva sisäinen vakaumus, kun työskentelet varmistaaksesi, että kaikki ajatuksesi voimaannuttavat sinua sen sijaan, että heikentäisit voimaantumistasi, niin silloin olet jo pitkällä matkalla kohti ajattelutapojesi ja tuntemustesi muuttamista.

 

Se, mitä ajattelet itsestäsi, ratkaisee, menestytkö vai luovutatko. Aloita matka ajattelemalla suuria asioita siitä, kuka olet ja mitä voit saavuttaa.

Edellinen artikkeli Markkinointiasenteen kehitt√§minen ūüď£
Seuraava artikkeli 11 kysymystä unelmiesi käynnistämiseksi

Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

* Vaaditut kentät