
Erotu massasta: Muotoile palvelusi tehokkaalla palvelusuunnittelulla ja vastustamattoman tarjouksen luomisella
Onko palvelusi kuin roskiksia dyykkaava henkilö? Pohdi hetki tätä... Kuinka moni on yrittänyt saada huomiosi tänään? Huomiosi on kullanarvoista... Sitä tavoittelevat kaikki, vaikka keinot vaihtelevatkin.
Oli kyse keskeyttävästä outbound-markkinoinnista tai houkuttelevasta inboundista...
...et pääse sitä karkuun.
Toisaalta et voisi elää ilmankaan.
Kun myyt osaamistasi, muista tämä:
Kohderyhmäsi elää informaatioähkyssä, jossa viestintää tuutataan jokaisesta kulmasta, päivästä toiseen.
Taukoamatta.
Miten voit erottautua?
Mitä paremmin olet tuotteistanut palvelusi muutokseksi, joka on helppo ymmärtää...
...sitä todennäköisemmin saat huomion.
Nykypäivänä ei riitä enää vain aikasi myyminen asiakkaalle.
ME haluamme näkyviä tuloksia. Lopputulemia. Henkilökohtaisia ratkaisuehdotuksia.
Haluamme selkeän takuun lopputuleman toteutumiselle, jos ostamme palvelun - ympäripyöreiden korulauseiden sijaan.
Sinun ei aina tarvitse viestiä enempää tai useammassa kanavassa, jos pystyt tarkentamaan viestintääsi...
...ja rajaamaan sen sopimaan vain rajatulle kohderyhmälle.
Joten, jos olet valmentaja, konsultti tai myyt palveluitasi ja haluat saada enemmän uusia asiakkaita:
Muotoile palvelu:
👉 Sopimaan rajatulle kohderyhmälle
👉 Ratkaisemaan kiperän ongelman
👉 Toimittamaan muutos tietyssä ajassa
👉 Omalla menetelmälläsi
👉 Vaikka he olisivat jo kokeilleet aiemmin uskomaansa ratkaisua ilman näkyviä tuloksia
👉 Ilman että heidän pitäisi tehdä asiaa, jonka he uskovat vielä tällä hetkellä olevan oikea ratkaisu, mutta jota he eivät ole valmiita tekemään
👉 Takaa heille, että he saavuttavat haluamansa lopputuleman, jos he työskentelevät kanssasi
Jos olet valmis muotoilemaan palvelusi näin...
...takaan, että saat paljon enemmän huomiota viestinnällesi kaiken hälinän keskellä.
Eikä palvelusi ole enää kuin roskiksia dyykkaava henkilö, jonka kaikki näkevät, mutta jota kukaan ei noteeraa sen enempää.
Palvelumuotoilun ja vastustamattoman tarjouksen avulla osaamisesi erottuu kaiken hälinän keskellä ja saa aidon arvostuksen, jonka se ansaitsee.
Toivottavasti tämä auttoi.
-Jani
Oli kyse keskeyttävästä outbound-markkinoinnista tai houkuttelevasta inboundista...
...et pääse sitä karkuun.
Toisaalta et voisi elää ilmankaan.
Kun myyt osaamistasi, muista tämä:
Kohderyhmäsi elää informaatioähkyssä, jossa viestintää tuutataan jokaisesta kulmasta, päivästä toiseen.
Taukoamatta.
Miten voit erottautua?
Mitä paremmin olet tuotteistanut palvelusi muutokseksi, joka on helppo ymmärtää...
...sitä todennäköisemmin saat huomion.
Nykypäivänä ei riitä enää vain aikasi myyminen asiakkaalle.
ME haluamme näkyviä tuloksia. Lopputulemia. Henkilökohtaisia ratkaisuehdotuksia.
Haluamme selkeän takuun lopputuleman toteutumiselle, jos ostamme palvelun - ympäripyöreiden korulauseiden sijaan.
Sinun ei aina tarvitse viestiä enempää tai useammassa kanavassa, jos pystyt tarkentamaan viestintääsi...
...ja rajaamaan sen sopimaan vain rajatulle kohderyhmälle.
Joten, jos olet valmentaja, konsultti tai myyt palveluitasi ja haluat saada enemmän uusia asiakkaita:
Muotoile palvelu:
👉 Sopimaan rajatulle kohderyhmälle
👉 Ratkaisemaan kiperän ongelman
👉 Toimittamaan muutos tietyssä ajassa
👉 Omalla menetelmälläsi
👉 Vaikka he olisivat jo kokeilleet aiemmin uskomaansa ratkaisua ilman näkyviä tuloksia
👉 Ilman että heidän pitäisi tehdä asiaa, jonka he uskovat vielä tällä hetkellä olevan oikea ratkaisu, mutta jota he eivät ole valmiita tekemään
👉 Takaa heille, että he saavuttavat haluamansa lopputuleman, jos he työskentelevät kanssasi
Jos olet valmis muotoilemaan palvelusi näin...
...takaan, että saat paljon enemmän huomiota viestinnällesi kaiken hälinän keskellä.
Eikä palvelusi ole enää kuin roskiksia dyykkaava henkilö, jonka kaikki näkevät, mutta jota kukaan ei noteeraa sen enempää.
Palvelumuotoilun ja vastustamattoman tarjouksen avulla osaamisesi erottuu kaiken hälinän keskellä ja saa aidon arvostuksen, jonka se ansaitsee.
Toivottavasti tämä auttoi.
-Jani
Jätä kommentti